دنیای دندانپزشکی

مطالب و مقالات بسیار و مفید دندانپزشکی | مطالبی ارزشمند درباره رعایت بهداشت دهان و دندان

دنیای دندانپزشکی

مطالب و مقالات بسیار و مفید دندانپزشکی | مطالبی ارزشمند درباره رعایت بهداشت دهان و دندان

بهترین و زیباترین دندانپزشکی شبانه روزی تهران کجاست؟

کلینیک تخصصی دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی خوب در تهران با حضور بهترین متخصص های دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

کلینیک دندانپزشکی زیبایی هروی در تهران

تاثیر لبخند زیبا بر چهره افراد بسیار زیاد می باشد, به گونه ای که امروزه بسیاری از خانم و آقایان خواستار لبخندی زیبا در جمع دوستانه و اجتماعی شان می باشند.

در برخی از خانم ها و آقایان دندان های زرد رنگ یا نامنظم باعث می شود شخص در بین دوستان و آشنایان اعتماد به نفس لازم را نداشته باشد.

چند سال پیش امکانی وجود نداشت که یک فرد (خانم یا آقا) بتواند دندان های آسیب دیده اش را بازسازی کند. خوشبختانه امروز با توجه به پیشرفت هایی که در پزشکی حاصل شده است میتوان علاوه بر برطرف کردن مشکلات دندانی, زیبایی خاصی نیز در دندان ها ایجاد کرد.

برای زیباسازی دندان های اشخاص روش ها و تکنیک هایی خاص توسط دندانپزشکان حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. با تکنیک های پیشرفته دندانپزشکی که جدیدا به کار گرفته می شوند می توان قرینگی در دندان های راست و چپ را ایجاد کرد, فاصله بین دندان ها را برطرف کرد, رابطه طولی و خطی دندانها را اصلاح کرد, زردی دندان ها را برطرف کرد, دندان ها را مرتب سازی نمود و . . .  بسیاری کارهای دیگر را برای زیباسازی دندان ها را انجام داد.

در زیر به برخی از روش های درمانی که باعث زیبا سازی دندان ها می شود اشاره می کنیم.

ارتودنسی دندان ها

برای برطرف کردن فاصله بین دندان ها و یا جفت کردن دندان های افراد درمان ارتودنسی بسیار خوب و موفق عمل می کند, در این روش درمانی هدف تغییر الگو و جهت رشد ۲ فک و تصحیح نمودن موقیعت دندانهای افراد می باشد, ارتودنسی دندان به ۲ روش ارتودنسی متحرک و ارتودنسی ثابت انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطلب دستگاه ارتودنسی ثابت و مترحک را مطالعه کنید.

ارتودنسی ثابت دندان

در ارتودنسی ثابت متخصص ارتودنسی نیازی به خارج کردن دستگاه ارتودنسی از دهان بیمار ندارد, در این روش درمانی معمولا از براکت ها و سیم ها (سیم کشی دندان) استفاده می شود, از مزیت این روش می توان به اشغال شدن حجم کوچکی از دهان افراد اشاره کرد.

ارتودنسی متحرک دندان

در ارتودنسی متحرک در زمان درمان فرد می تواند دستگاه را از دهان خود خارج کند.

لبخند زیبای هالیوودی

لبخند هالیوودی باعث می شود لبخند شخص (خانم یا آقا) بسیار زیباتر و بهتر جلوه کند, علت این امر تغییراتی نی باشد که در لثه های فرد (اصلاح لبخند لثه ای) و نحوه قرار گیری دندان ها ایجاد می شود.

زمانی که فردی لبخندی زیبا داشته باشد, اعتماد به نفس او به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند, یک لبخند زیبا زندگی فرد را تحت تاثیر قرار داده و می تواند باعث موفق تر و شادتر شدن وی نیز شود.

پرکردن دندان به وسیله کامپوزیت

دندان های بسیاری از زنان و مردان بر اثر پوسیدگی و شکستگی خالی می شوند, برای پرکردن این دندان های درون خالی میتوان از کامپوزیت دندان استفاده کرد و دندان ها را همرنگ دندان (سفید رنگ) پر کرد.

زیبایی دندان ها با لبخند هالیوودی با قیمت چند؟

شاید برای بسیاری از شما سوال باشد که منظور از لبخند هالیوودی چیست؟ با دندانپزشکی شبانه روزی هروی همراه باشید تا درباره طراحی لبخند زیبایی هالییودی بیشتر بدانید.

لبخند هالیوودی - دندانپزشکی زیبایی 65456

لبخند هالیوودی به لبخند زیبا و ماندگاری می گویند که دارای دندان های صاف, مرتب و بسیار تمیز و زیبا است که چشم ها را به خود خیره می کند.

جالب است بدانید که دندانهای افراد بعد از چشم هایشان, مهم ترین نقش را در جذابیت و زیبایی دارند. اگر افراد دندان های سالم و مرتبی نداشته باشند بدون شک از زیبایی و تاثیر گذاری چهره شان کاسته می شود.

همچنین پیشنهاد می شود مطلب دندانپزشکی زیبایی در شمال شرق تهران مطالعه شود.

هزینه های طراحی لبخند هالیوودی متفاوت می باشد. اگر شما مایل به دریافت قیمت می باشید می توانید با رزرو نوبت و ویزیت رایگان از قیمت دقیق این درمان مطلع شوید.

درمان و دلیل خشک شدن دهان

در این بخش از سایت کلینیک دندانپزشکی هروی قصد داریم درباره علت خشکی دهان و همچنین روش های درمان و رفع این مشکل توضیحاتی را ارائه دهیم.

خشکی دهان یا زروستمیا, کاهش جریان و کاهش میزان بزاق دهان است.

هدف اصلی بزاق دهان شستن زایدات غذایی و خوراکی های مانده در دهان و خنثی کردن اسید ناشی از پلاک های دهانی است.

بیماری های لثه ای و پوسیدگی شدید دندان ها اگر که کمبود شدید بزاق درمان نشود بروز می یابند. پس لازم است با جدیت به فکر دمان این مشکل باشید.

خشکی دهان 565456

مشکلات ناشی از خشکی دهان در افراد

گرفتگی صدا
احساس سوزش در دهان
خشکی و نارمرتوب بدودن کانال بینی و تنفسی
مشکل در گفتگو و صحبت کردن
گلودرد های مداوم
مشکل در بلعیدن غذا

اگر این مشکل برای شما به وجود آمده است حتما در اولین فرصت به دندانپزشکی برای رفع و درمان این مشکل مراجعه کنید.

اگر سوالی هم دارید می توانید با ما در میان بگذارید. همچنین از آدامس های بدون شکر هم میتوان برای افزایش جریان بزاق دهان استفاده کرد.

کلینیک دندانپزشکی لامینت ونیر دندان در تهران

شاید دوست داشت باشید درباره لامینت یا لمینت ونیر دندان اطلاعات بیشتری داشته باشید. با سایت کلینیک دندانپزشکی هروی همراه باشید.

لامینت ونیر دندان 35464653

از ونیر دندان میتوان جهت پر کردن فضاهای خالی بین دندان های افراد استفاده کرد و با کمک این روش درمانی حتی می توان طول دندان ها را افزایش داد(مطلب افزایش طول تاج دندان را بخوانید)، لکه های تیره روی دندان ها را پوشاند و دندان های ترک خورده, آسیب دیده و تراشیده افراد را ترمیم کرد. حتی برخی از دندان های کج و دارای انحراف راه هم ممکن است با استفاده از روکش های ونیر دندان بهبود بخشیده تا صاف تر و زیباتر به نظر آیند. مطلب درمان کجی و نامرتبی دندان ها بدون ارتودنسی می تواند اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهد.

برکسب کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله لامینت ونیر های کامپوزیتی و سرامیکی نیر مراجعه کنید.

همچنین با توجه به شرایط دهان و دندانی افراد قیمت ها متفاوت می باشد. برای اطلاع از هزینه های لامینت ونیر دندان هم می توانید در بخش نظرهای سایت مطرح کنید تا پاسخ برایتان ارسال شود و هم می توایند با کلینیک تماس گرفته و با کارشناسان ما به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

مسواک ها را در توالت نگذارید

توالت کثیف ترین مکان در خانه است که می توان مسواک را در آن جا قرار داد!
بر اساس تحقیقات بیش از ۶۰ درصد از مسواک های نزدیک توالت ، آلوده به میکروب  هستند.

بیشتر تحقیق کنید تا بیشتر بدانید

این برای خودتون بهتره