دنیای دندانپزشکی

مطالب و مقالات بسیار و مفید دندانپزشکی | مطالبی ارزشمند درباره رعایت بهداشت دهان و دندان

دنیای دندانپزشکی

مطالب و مقالات بسیار و مفید دندانپزشکی | مطالبی ارزشمند درباره رعایت بهداشت دهان و دندان

بهترین و زیباترین دندانپزشکی شبانه روزی تهران کجاست؟

کلینیک تخصصی دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی خوب در تهران با حضور بهترین متخصص های دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

کلینیک دندانپزشکی زیبایی هروی در تهران

تاثیر لبخند زیبا بر چهره افراد بسیار زیاد می باشد, به گونه ای که امروزه بسیاری از خانم و آقایان خواستار لبخندی زیبا در جمع دوستانه و اجتماعی شان می باشند.

در برخی از خانم ها و آقایان دندان های زرد رنگ یا نامنظم باعث می شود شخص در بین دوستان و آشنایان اعتماد به نفس لازم را نداشته باشد.

چند سال پیش امکانی وجود نداشت که یک فرد (خانم یا آقا) بتواند دندان های آسیب دیده اش را بازسازی کند. خوشبختانه امروز با توجه به پیشرفت هایی که در پزشکی حاصل شده است میتوان علاوه بر برطرف کردن مشکلات دندانی, زیبایی خاصی نیز در دندان ها ایجاد کرد.

برای زیباسازی دندان های اشخاص روش ها و تکنیک هایی خاص توسط دندانپزشکان حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. با تکنیک های پیشرفته دندانپزشکی که جدیدا به کار گرفته می شوند می توان قرینگی در دندان های راست و چپ را ایجاد کرد, فاصله بین دندان ها را برطرف کرد, رابطه طولی و خطی دندانها را اصلاح کرد, زردی دندان ها را برطرف کرد, دندان ها را مرتب سازی نمود و . . .  بسیاری کارهای دیگر را برای زیباسازی دندان ها را انجام داد.

در زیر به برخی از روش های درمانی که باعث زیبا سازی دندان ها می شود اشاره می کنیم.

ارتودنسی دندان ها

برای برطرف کردن فاصله بین دندان ها و یا جفت کردن دندان های افراد درمان ارتودنسی بسیار خوب و موفق عمل می کند, در این روش درمانی هدف تغییر الگو و جهت رشد ۲ فک و تصحیح نمودن موقیعت دندانهای افراد می باشد, ارتودنسی دندان به ۲ روش ارتودنسی متحرک و ارتودنسی ثابت انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطلب دستگاه ارتودنسی ثابت و مترحک را مطالعه کنید.

ارتودنسی ثابت دندان

در ارتودنسی ثابت متخصص ارتودنسی نیازی به خارج کردن دستگاه ارتودنسی از دهان بیمار ندارد, در این روش درمانی معمولا از براکت ها و سیم ها (سیم کشی دندان) استفاده می شود, از مزیت این روش می توان به اشغال شدن حجم کوچکی از دهان افراد اشاره کرد.

ارتودنسی متحرک دندان

در ارتودنسی متحرک در زمان درمان فرد می تواند دستگاه را از دهان خود خارج کند.

لبخند زیبای هالیوودی

لبخند هالیوودی باعث می شود لبخند شخص (خانم یا آقا) بسیار زیباتر و بهتر جلوه کند, علت این امر تغییراتی نی باشد که در لثه های فرد (اصلاح لبخند لثه ای) و نحوه قرار گیری دندان ها ایجاد می شود.

زمانی که فردی لبخندی زیبا داشته باشد, اعتماد به نفس او به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند, یک لبخند زیبا زندگی فرد را تحت تاثیر قرار داده و می تواند باعث موفق تر و شادتر شدن وی نیز شود.

پرکردن دندان به وسیله کامپوزیت

دندان های بسیاری از زنان و مردان بر اثر پوسیدگی و شکستگی خالی می شوند, برای پرکردن این دندان های درون خالی میتوان از کامپوزیت دندان استفاده کرد و دندان ها را همرنگ دندان (سفید رنگ) پر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.